Friday, October 8, 2010

soundtrack

aritu aku tengok cite it's a boy girl thing, cite tu takdela best tapi bosan2 layan je la... ape yang menarik sampai aku nak cite kat blog ni sebab ade satu soundtrack die tu lagu Ozzy Osbourne - Goodbye to Romance, sempoi gak. so aku google la lagu tu download. pastu tibe2 aku teringat yang aku ade satu video pasal legendary voice iaitu band2 otai dahulu kala yang bergabung wat satu lagu ni. so aku try la listkan band2 yang terlibat and aku google lagu2 diorg yang laen. fulamak...sumpah superb diorang nye lagu. kebanyakan diorang ni maen rock and roll atau heavy metal tapi jenis slow tak macam Loudness dengan Iron Maiden. easy listening la senang cite. band2 cam Dokken, Blue Oyster Cult, Quiet Riot, April Wine, Twisted Sister, Deep Purple... memang sempoi r. tibe2 rase nak layan lagu lame2 lak skang ni. aku tangkap lentok lagu Dokken - Alone Again. haha leleh gile punye lagu stock jiwang karat punye. damn stoby! ape da jadi dengan ko ni???

No comments:

Post a Comment