Thursday, October 14, 2010

mask

ade classmate aku ckp, "ko nampak je aku macam ni, tp sbnrnye aku xhepi cmni"
camtu la lebih kurang ayat die.
sebenrnye bagi aku, sume orang macam tu.
aku ni lagi la, susa la orang nak tengok kalau aku tarik muke ke ape.
mesti nampak hari2 gelak besar, nak pedajal orang, mcm full of excitement. haha
tp aku rase memang hipokrit la gak
sebab aku pn xdela sentiase hepi
sebenarnye aku rase aku lagi banyak mase xhepy daripada sebaliknye
just bile xhepy pn, aku wat muke hepy
dan aku rase hampir sume orang macam tu
everyone is wearing a mask.
dan yang penting, bagi aku, ni maxim yang aku reka,
"if you are not happy, it is you to choose not to be happy"
dan yang lagi penting, ini xde kene mengene dengan masked rider.

1 comment:

  1. it's easy to fake a smile, but it's not easy to fake a feeling.

    ReplyDelete