Monday, October 25, 2010

SDG

tadi petang aku g jumpe lecturer SDG aku. ade keje die nak bagi. pastu skali die bagi aku assignment 14 pages. macam gampang. sebabnye aku tak penah datang SDG die. orang laen sume da abes keje tup2 datang plak bala kat aku. cinabeng betul. macam mane aku nak wat essay pasal positive thinking sampai 14 pages?? ingat aku ni philosopher ke??
SDG ni memang xde pekdahnye. nak wat ala2 mentor mentee cam kat skola dulu la kononnye. aku xrase ape yang elok pun. SELF DEVELOPMENT GROUP la sangat. menyusahkan orang je. da la meeting die tak tentu hala. sukati tetek die je nak wat bile. ingat aku xde keje laen ke?? (marah ni). sem lepas sembang nak mansuhkan. tup2 sem ni plak nak bagi gred?? pecite ni yop?? diorang ni xde akai ke nak pikir bende ni ade manfaat ke tak kat student sebenarnye. kami sebagai mahasiswa ni berasa tertekan tau tak?? (ecewah). disebabkan tiada tindakan oleh pihak pengurusan universiti, oleh itu, aku telah mengubah cita2 aku iaitu menjadi vice chancellor kepada UUM satu hari nanti untuk memansuhkan SDG bongok ni. hang siap la nanti yop!!! (mengarut sket)

No comments:

Post a Comment