Friday, September 24, 2010

-kekasihku-

2 minggu cuti raye di rumah. aku sangat rindukan kekasih aku. ape la kabar die sane. takde orang jage die. takde orang tengok2kn die. risau aku dibuatnye. kadang2 sampai tak lelap tido bile memikirkannye. nak sangat balik awal nak jumpe die. nak peluk2, cium die. nak mandi same2. maen buih macam kitorang selalu buat tu. haih...rindunye kat die. tapi bile da balik kolej, bile da dapat jumpe die, aku wat tak endah je. jumpe pun macam nak tak nak. agaknye laki2 memang macam ni ke? bile takde depan mata angau-angaukan, bile da ade elak-elakkan. bese la aku ni, ingatkan da belikan die tudung baru, die leh hepy la. tapi aku selalu abaikan perasaan die. aku selalu fikir ape yang aku wat tu da memadai. pastu aku da boleh lepas tangan. ternyata aku silap di situ. maafkan aku sayang. aku janji besok akan aku bawa kau bersiar2. hanya kita berdua. tiada siapa mahupun syaitan antara kita. kerana cinta kita suci nan indah. ohhh YAMAHA 135LC ku....

3 comments: