Monday, September 28, 2009

kebengangan sejati

aku sangat runsing dan bengang skang. aritu blk u pas raye, pny la aku excited nk pegang LC aku. da seminggu tersadai kt sini xde org pakai beb. bsk tu aku grk g changlun dgn zaid n gone. diorg naek motor ali. so aku single rider la. aku ingat nk test power la. nk try top speed. aku pn besit la kaw2 pny. full throttle la. yg aku shock gile tu, top aku 120 je!!!!!! BAPAK AHH!!!! bengang gile aku beb. pastu zaid dgn gone yg double rider pn bleh cucuk aku. lg la aku petak gile. orang laen pakai LC bleh dpt top 140-160. apsal aku ny 120 je??? mane bleh beb!!! duet aku rm6k lebur beli moto tu! ah aku xkire. aku nk modified pasni. nk tuka CDI,buka cam,setting angin ke, papela yg patut. lantakla brp ratus hangus pn. gua jiwa rider beb. xkn nk bwk moto cam siput. baek aku angkat ex5 je aritu klu stakat dpt top 120 je. lantakla cmne pn. gadaila ape yg ade. aku xpedulik.

No comments:

Post a Comment