Friday, September 4, 2009

Futuristic

Apakah kriteria isteri idaman anda?
klu ko tny idaman, mstla aku letak cam nora danish tu ngok.

Rumah idaman?
Banglo mewah tgh2 hutan.

Kereta?
Xkesah. Asalkan bleh jln. Jap2, klu aku gtau, ko nk belikan aku ke nnt?

Motor?
Ha, soalan yg ditunggu2. HONDO CBR 1000RR la beb. Pastu gua nk wat custom set cam cyclone kamen rider the first. Fulamak!!

Pekerjaan?
Kakitangan kerajaan. Senang nk mkn gaji bute. Punch kad kul 8, pastu g meng-ular, ptg nnt nk kul 5 punch kad blk rmh. hidup senang ati girang.

Anda prefer naek motor ke naek kete nnt bile g keje?
Ape la bongok pny soalan? klu x ujan aku naek motor la beb. saving sket.

Adakah pekerjaan itu yg merupakan cita2 anda dari kecil?

X ah. Dulu kecik2 aku nk jd superman.

Kerja part time yg anda rasa anda nak buat nnt?
Jual ganja kt stall burger.

Anda hendak kahwin pada umur?
How about marrying 18 years old girl on the age of 40’s? (nk tiru onizuka)

Pas kawen nak honeymoon kt ne?
Iran. nk melawat kilang senjata kimia.

Anak-anak nk brp org?

xkesa brp org. yg pntg ade laki dgn pompuan. Xnk yg setengah2 ni.

Pernah terfikir nama anak? Sila senaraikan.
-Akuto Minami
-Chan Ho Nam
-Kurt Cobain
-Hundoe
-Michael Copoleone
-Bob Marley
-Ahmedinejad
Nk lg?

Apakah yg anda nk ade kt anak2 anda kelak?
Boleh maen gitar, ckp mandarin, pale botak, suke bace komik, hensem cam bpk die (of coz la kan)

Anda nak tinggal di negeri mana?
Melaka la beb. Takkan Jerusalem kot. I love my hometown maa.

Nak pergi haji pada umur?
Nak g skang bleh?

Bese la kan, nnt da keje kene bg mak bpk anda duet monthly. Berapa yg anda agak2 nk bg nnt?
RM50 cukup la. Da tua nk pakai duet byk2 nk wtpe…

Anda hendak tinggal bersama mak bpk anda nnt?
Jgn ckp mak bpk aku, tggal dgn mak bpk org laen pn aku lyn jerk. xpn aku suro je mak bpk aku yg tggal dgn mak bpk org laen. wahaha

Jika diberi pilihan, anda hendak mati dan dikebumikan di mana?

Uih…biar betul. Bleh pilih ke?

Last sekali, apa yang anda nak sangat buat sebelum meninggalkan alam yang fana ni?
Karaoke lagu 'Farhana' drpd kumpulan Jinbara.

1 comment: