Friday, October 2, 2009

UUM Beatband Competition

4hb ini, bertempat di pentas utama padang kawad UUM, akan berlangsungnya satu pertandingan battle of the band ala2 rentak juara rythm of champion sempena pesta konvokesyen. halamak! skema giler ayat. aku dengan kerek, angkuh dan takburnye akan menyertai pertandingan haramjadah ni. haha. band aku akan membawa lagu the red jumsuit apparatus yang bertajuk face down. aku memegang posisi gitar ke-2 dengan suara latar. inilah 1st time msuk battle dalam hidup aku. performance biase tu adela. so confirm la cuak gile babi H1N1 beb. line up band aku yang belum mempunyai name ini terdiri daripada ZAID - vokal utama, SHANK - gitar pertama, STOBY(aku la) - gitar ke-2 & vokal ke-2, POJI - bass, EDDY - deram & perkusi dan FARIDZA - keyboard. skang ni tgh busy praktis di mana kering duet aku hari2 g jamming. disebabkan tambahan seorang keyboardis (faridza), kitorg terpakse jamming di studio yg jauh sket sbb studio kt changlun xde keyboard. so nk ckp byk pn xgune, byk ckp byk plak bohong ye tak? so klu rajin dtgla support nnt. jgn dtg siang sbb siang tu saringan je. dtg la final mlm tu nnt. hehe

No comments:

Post a Comment