Thursday, August 13, 2009

kisah bebenor

dlu aku cam rakyat bese. hidup dlm arus permodenan seiring dengan kemajuan teknologi mase kini. tp adat la kan, idup ni ade kalanya suka, ada kalanya duka. org cam aku ni, suka ke duka ke, xnmpk sgt sbb aku lagak cam bese je. tp dlm ati aku dgn Tuhan je la yg tau. so nk dijadikn cite, ade la skali tu aku berduka sgt2. klu keturunan raja tu da bleh kire gering la kan. aku wat cmne pn xleh nk lupekn atau divert kedukaan aku nan berat itu. ecewah. mls plak aku nk cite psl pe kedukaan aku itu. tp aku mmg cm sasau la jgk. jadik org gile jap aku mase tu. (konon2 la). hehe. so mse duk melayankn feeling tu, tb2 aku terbuka la filem masked rider yg baru aku download 2,3 abad lepas. aku tertarik la plak kt slogan die . cam cool gle bleh x. haha. so aku tb2 mnjd peminat masked rider plak. satu lagi, die ade mtor yg smart la. costume die lg. aku tertarik dgn sifat die yg sentiase meletakkan perasaan die di blakang dan sentiase mementingkan org laen. tp yg penting die berjaya divert attention aku drpd trus berpikir dan berduka ttg perkara itu. at least dgn memfokuskn diri aku ke arah menatang ni sket, dpt la aku melupakan bnd2 yg xbest. ade la jgk aku hobi kan. cam kumpul stem la. xkesa la org nk ckp aku cm org bodo ke, cm bdk2 ke, ape leh wat...tu cara aku nk release. hey kt jepun org tua pn mnt masked rider tau. papepn aku mnx maaf la kt sape2 yg xberpuas ati kt aku psl bnd ni. aku rase aku xkaco org pn tp klu ade yg terganggu tu aku mnx maaf sgt2 la. aku xberniat pn. kepada yg menggelarkan aku org bodo, cam bdk2 tu, aku terima je la...nk wt cmne...

No comments:

Post a Comment